What Shall We Do zná každý. S tímto tvrzením jsem ji nedávno přinesl na hodinu dětem 4. ročníku a pro mnohé děti to byla premiéra. Abych ji trochu více zatraktivnil, přidal jsem do písně malou pohybovou choreografii. Nic světoborného, ale funguje i u žáků starších ročníků. Tak vyplouváme.
![](https://i0.wp.com/www.modernihv.cz/wp-content/uploads/2022/06/WHAT-SHALL-WE-DO.jpg?resize=1024%2C617)
OBSAH:
What
Vždy, když se v písni zazpívá slovo What, musí všichni dupnout. Dupnutí je docela hlasité a má znázorňovat dřevěnou nohu kapitána (jméno si doplňte).
![](https://i0.wp.com/www.modernihv.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-7.png?resize=1024%2C364)
Do
Vždy, když se v písni zazpívá slovo Do, musí všichni tlesknout.
![](https://i0.wp.com/www.modernihv.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-6.png?resize=1024%2C364)
Drunken
Vždy, když se v písni zazpívá slovo drun-ken, musí všichni plesknout na kolena. Každou rukou postupně – nejprve pravou, pak levou. V rytmu osminových not.
![](https://i0.wp.com/www.modernihv.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-5.png?resize=1024%2C364)
Sailor
Vždy, když se v písni zazpívá slovo sai-lor, musí všichni vytvořit zvuk ruka-klíční kost. Přitom pravá ruka se dotýká levé strany a levá ruka pravé strany. Ruce se tedy zkříží – symbol pirátské vlajky.
![](https://i0.wp.com/www.modernihv.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-3.png?resize=1024%2C364)
Morning
Končíme ráno. Na slabiky posledního slova mor-ning žáci mohou lusknout prsty. Nebo můžeme do rytmizace zapojit jiný zvuk.
![](https://i0.wp.com/www.modernihv.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-2.png?resize=1024%2C364)